Oto Moda Aksesuar

Oto Moda Aksesuar

Timur Küçük

Adres: İvedik Sanayi Sitesi 21.Cadde No:100-102 İvedik/Ankara

Tel:0.312 394 33 36           Fax:0.312 394 36 65

Her marka araçların her türlü aksesuar ihtiyaçlarını hızlı, ekonomik ve güvenli bir şekilde yapmaktadır. Ayrıca firma oto aksesuar toptan ve parekende olarak satış yapmaktadır.

Yapılan İşler :

Oto Cam Filmi,

Kılıf İmalatı – Satışı,

Oto Ses Sitemleri,

Oto Görüntü Sistemleri,

Oto Aksesuar,

Elektrik,

Yedek Parça.

oto-moda-01 oto-moda-02 oto-moda-03 oto-moda-04 oto-moda-05oto-moda-07 oto-moda-06

94.916 tek kişi okudu

279 Responses to “Oto Moda Aksesuar”

  1. melih cevahir dedi ki:

    firma çok kaliteli bir yer aksesuar olarak ne ararsan var. fiyatlarda çok ekonomik tavsiye ederim herkese

    • mert dedi ki:

      Iyi gunler ben dobloma aracin distaki hertarafı icin krom aksesuar ve on dos icin maun kaplama alsam fiyati ne olur

      • ilyas yörük dedi ki:

        benim 2013 fort focus sitil paketi sedanım var beyaz cam cıtaları lastikli titanyum modeli nikalajlı cıtaya cevirmek istiyorum birde cam rüzgarlıgı istiyorum elinizde varmı? varsa kac para ögrene bilirmiyim almak istesem nasıl irtibat kuracagım saygılar

    • hakan dedi ki:

      selam bmw e34 520i gogus kaplama setı varmı 22 parca fıyatı ne kadar

    • serkan dedi ki:

      selam necvox manuel in dash oto teyibi hakkında samimi bilgi istiyorum.birde ödemeyi nasıl yapıcaz karadeniz ereğliden serkan

  2. umit dedi ki:

    Superr cesit ve cok uygun fiyatlar var her istediginizi bulabilirsiniz..

  3. mühreli dedi ki:

    olmayan aksesuar yok içeri girdin mi hepsini alası geliyor insanın 🙂

  4. KEHRİBAR dedi ki:

    PAZAR GÜNLERİ AÇIKMISINIZ ACABA

    • OTOMODA dedi ki:

      PAZAR GÜNLERİ AÇIĞIZZZ

      • Memur dedi ki:

        Pazar günleri açık değilsiniz ben daha dün oradaydım..
        Kapalıydı Dükkan…

        • UZDARİP dedi ki:

          Beyler bayanlar , eğer ki paranızın kıymetini biliyorsanız bu üçkağıtçılardan uzak durun. Malı satana kadar ondan sonrası yok. Vur kaç yapıyolar. Zaten işileri iyi olsa reklama ihtiyaç duymazlardı. bankoda akşama kadar bunların yalakalıgı yapılıyor. Ama gelin kendiniz görün gerek fiyatlar gerek müşteri ile ilgi alaka sıfır. Kısacası sunu söyleyim eğer ki kazıklanmak istemiyorsanız UZAK DURUN BUNLARDAN !….

          • OTOMODA dedi ki:

            size kullanılacak bir kelime bile söylemek istemiyoruz.

          • kendi bilir dedi ki:

            Ben arkadaşa katılıyorum parayı alana kadar birsürü iş yaptırdım
            Bu sekilde bu kadar olur çam rüzgârlıkları tutturanamayinça
            Japon basıp cami ne hale getirdirionlar görün bi film çektirdim yapışmadi
            Ee neymiş usta bu kadar olurmuş az insaf tekrar yapın derim
            Ilgi sıfır neymiş mali ziyan oluyormus acaba helal mi merak ediyorum
            Kazandığınız para

          • Mehmet altn dedi ki:

            BİKEZ GİTTİM ADAMLARIN SURATINA BAKILMIYOR 2 – 3 PARÇA MALZEME ALDIM FİYATINI SORDUM Bİ KAÇ BİŞEY DAHA ALACAKDM SORU SORARKEN ADAM UTANMASA KOVACAK . AYRICA PİYASADAN YÜKSEK SATIYOLAR RADYO BANKOYA İNANP GİDENLER VARDIR MAGDUR OLMAYN 🙂

      • savaş dedi ki:

        arkadaşlar sagolsun bir telefonla istegımızı gonderıyorlar
        oto moda ya tşkr ederim

  5. veyishan dedi ki:

    s.a abi abi bnm arabaya arkasına bir çift pioneer 550 veya 600 watt oval hopörler bağlanmasını istiyorum ne kadar olur ?

  6. Ali dedi ki:

    s.a. ben 30000 lik mavi sadece ampul kiti almak istiyorum fiyatlarınız nedir acaba?

    • OTOMODA dedi ki:

      60 TL DEN BAŞLIYAN FİYATLARLA SATIŞTAA

      • eren karaoğlu dedi ki:

        Sa bende dogan slx 1.6 var buna ses sistemi dosetmek istiyorum kutubass anfi oval hopörler 2 arkaya 2one bir fiyat alabilirmiyim tesekkurler.

  7. Ünsal dedi ki:

    selamlar daweeo matiz marka aracım var altın sarısı bu aracı türkyede diğerlerinden farklı olarak biraz modifiye etmek istyorum aklımda 3D kşprşk farlara alt tarafa şerit led cam filmi tavan kaplama gbi işlmler var bana bu konuda yardımcı olurmusunuz bana ne kadara patlar?

  8. SEFA KAHRAMAN dedi ki:

    selam genıs aıle dobloya yapacagımız enguzel aksesuar ne olabılır acaba dobloya gore koltuk kılıfları bulunurmu acaba

    • OTOMODA dedi ki:

      ARACINIZA ORJİNAL DİKİM UYUMLU KILIF MEVCUTTUR 140 TL DEN BAŞLAYAN FİYATLARLA, DÜŞÜNÜR İSENİZ NİKELAJ AKSAMLAR ÇOKK GÜZEL DURUR ARACINIZDAA

  9. enes dedi ki:

    s.a abi benim 2008 model doblo var ona ön tanpona karlık arka tanpona karlık çift egzoslu olacak camlara filim bide spot lamba bana bunlar kaça maal olur.????

  10. UMUT YÜcel dedi ki:

    1 ay önce sizden elektirikli eksoz aldım ama vana açmıyor sorun ne olabılır kı acaba

  11. murat dedi ki:

    SELAM ARKADAŞLAR CUMA BEN AŞK FM DEN HEDİYE USB RADYO KAZANDIM CUMARTESİ GÜNÜ TAKTIRMAYA GİTTİM 30 TL LİK RADYOYU ARACA TAKMAK İÇİN 40 TL MONTAJ ÜCRETİ İSTENDİ BENDEN BEN ANLAMADIM BUNUN NERESİ HEDİYE İNSANLARI DOLANDIRIYOLAR ÜÇ KAGITÇI BUNLARIN HEPSİ RADYOLARDA İLAN VERİYOLAR HEDİYE DİYE İNSANLARI KANDIRIYORLAR. ALDANMAYIN İLANLARA REKLAMLARA…

    • OTOMODA dedi ki:

      SONUÇTA HER ÜRÜNÜN BİR MALİYETİ VE SATIŞI VAR BU ÜRÜNLERİ REKLAM AMAÇLI KAMPANYA GİRMİŞTİR. RADYO ÜCRETLERİ HEDİYELER BİR ARAYA GELDİĞİN YÜKLÜ YEKÜNLER TEŞKİL ETMEKTE. 69 TL DEĞERİNDEKİ TEYBİ ARACINI 40 ÖDEYEREK SAHİP OLABİLİYORSUNUZ. O ZAMAN BAŞKA HEDİYE ALMIŞ OLSAYDINIZZ MONTAJ ÜCRETİ ÖDEMEK DURUMUNDA KALMAZDINIZ. MONTAJ GEREKTİREN İŞLERDE İŞÇİ GİDERLERİ GÖZ ÖNÜNE ALINDIĞIN ALINMAK DURUMUNDADIR İLGİNİZE TEŞEKÜR EDERİZZ

  12. Reşat Öztürk dedi ki:

    Merhabalar;
    Yeni kasa i 20 aracım var. Sis farı bulunabilir mi acaba ?

  13. emrecan dedi ki:

    abı selamun aleykum abı ben de renoult clıo var onun arkassına aporler alacam 2 tane nekadar olur abı 2 taneseı paıner veya sony kac para

  14. exalans dedi ki:

    Pazar gunu acikmisiniz kscta aciyorsunuz

  15. exalans dedi ki:

    Isyeriniz kactta aciliyor suan orda beklemekteyim

  16. HASAN dedi ki:

    hayrlı işler ben tempra aldım teyp taktırmak istiyorum ne önerirsiniz fiyatlar nasıldır

  17. BURÇİN dedi ki:

    İYİ GÜNLER BEN RADYO VİZYONDAN OTO TEYP KAZANDIM AMA BEN MONTAJ YAPTIRMAK İSTEMİYORUM EKSTRA Bİ FİYAT YİNE ÖDERMİYİM ACABA İYİ ÇALIŞMALAR

  18. CAN dedi ki:

    S.A ABİ KAPI ALTINA LAZER NİSSAN AYDINLATMA DÜSÜNÜYORUM FİYAT NEDİR
    TEŞEKKÜR.

  19. hüseyin doğan dedi ki:

    2000 model passatım var buna amerikan cam filmi,altlara sis veya led lamba, park sensörü,bagaja çıta,nikelaj cam ıtaları ve panjur ayrıca kapılara yuvarlak oparlör yaptırmak istiyorum bana fiyat verirmisiniz
    karta taksit imkanı varmı?Tek fiyatlarını listelermisiniz teşekkürler.

  20. emre dedi ki:

    s.a benim tofas war ona mor stop yaptırdım fakat içinde stop ampulleri kırmızı yanması gerekiyor sizde warmı fiyat ne oluR. ?

  21. yasar kızılağaç dedi ki:

    timur abi bugun geleceksiniz 11 de buluşalım demiştin saat 1

  22. Ahmet E. dedi ki:

    Selamun alekum abı en ucuz ses sistemleri kaçtan baslıyo ?

  23. yasar kızılağaç dedi ki:

    oto modayi bukadar ovmeyn musteriye ilgi 0 kmde para var ona yapisiyolar

  24. Mertkaya dedi ki:

    Bana bi pionner teyp lazim cd calar ve usb girisli olcak nekdr fiyatlari ? Bide muzik sistemi montajini kaca yapiosnz set var sadece montaj

  25. kürşat dedi ki:

    meraba peuget 206 aracıma xenon farlara 12000 sislere 30000 ve şeytan rüzgarlık taktırmak istiyorum ne kadara maal olur bi bilgi verebilirmisiniz ?

  26. ERDEM dedi ki:

    HOCAM IYI GUNLER KOLAY GELSIN BENDE 2007 CIVIC VAR BUNA PARK SENSORU CAM FILMI VE ZENON FAR DUSUNUYORUM BIDE SIS TAKTIRACAM EGER VARSA SIZDE FIYAT VERIRSENIZ SEVINIRIM IYI GUNLER HAYIRLI SATISLAR

  27. tamer dedi ki:

    s.a ben bişey soracaktım bana mercedes vito 2004 ön krom panjur lazım 7 parça olandan bide opel astra kaput koruma derisi lazım bunlar elinizde var mı varsa fiyatları nedir teşekkürler?

  28. recep sincer dedi ki:

    ESKİ AKÜYÜ SİZE BIRAKIRSAM YENİ AKÜ 60 AMPER AKÜ KAÇ LİRA AKÜ FİATLARINI BİLDİRİRMİSİNİZ.

  29. recep sincer dedi ki:

    2004 MODEL FİAT MARİA OTOMUN TEYBİN YERİNE GÖĞÜSÜ BOZMADAN YENİ BİR CD Lİ BİR TEYİP MONTASI NI YAPIYORMUSUNUZ.

  30. EMRAH dedi ki:

    2004 FORD FİESTAM VAR EKRANLI TEYP DÜŞÜNÜYORUM FİYATLARINIZ NEDİR

  31. bayram dedi ki:

    s.a abi bende hundaiy i20 sıfır bı arabam var ben onu gölbasında tek yapmak istiyorum modıfıye dekor ne gerekıyorsa bana ne kadara patlar bu araba

  32. selahattin dedi ki:

    s.a abi 2001 model golf arabama kolcak yaptıracaktım kac gunde ve fıyatı ne kadardır

  33. ulukan dedi ki:

    Merhaba;

    2 li otomatik cam modülü var mıdır? Montaj dahil ve hariç fiyat verir misiniz?

  34. MERT dedi ki:

    99 model passat aracım war cam filmi yaptırmayı düşünüyorum fıyatlar hakkında bılgı werrımısınız efendım

  35. hazar dedi ki:

    Merhaba,
    Bipper için içine eşya konulan bagaj filesi varmı? fiyat nedir.

  36. burak dedi ki:

    s.a abi şahin ön cama en ınce fılm ne kadar

  37. oguzhan dedi ki:

    iyi günler abi bende vw bora araç var pioneer usb li teyp ve 4 adet 17 cm pioneer kapı hoparlörü alcam montaj dahil fiyat nedir yalnız arka kapılara kablo tesisatı döşenecek oda var

  38. kadir muştu dedi ki:

    oto cam filimi ..ürünler kendi ithalatımız olup korea malı cizilmezdir ve başka ürün getirtmek isterseniz dışardan yardımcı oluruz..iyicalışmalar kolay gelsin..

    kadir muştu

    0535 948 27 58

  39. alcnn dedi ki:

    Iyi gunler bende 2004 model seat leon var cam filmi cektirmek istiyorum fiyat nedir acaba

    • OTOMODA dedi ki:

      Cam filmi 79,00 TL başlıyor fiyatlar
      Kalite kalite fiyatlar yükseliyorrr.
      İyi günler dileriz

  40. erdem dedi ki:

    iyi günler hayırlı alısverısler 2010 model ford focus tıtanyum var camlara ruzgarlık taktırmak ıstıyorum ama nikelaj hatlı olsun istıyorum cam cıtalarına uygun olsun diye acaba elinizde varmı böyle bir ürün varsa sıze zahmet fıyatı nedır çok teşekür ederim saygılar

  41. erdem dedi ki:

    iyi günler hayırlı alısverısler 2010 model ford focus sedan tıtanyum var camlara ruzgarlık taktırmak ıstıyorum ama nikelaj hatlı olsun istıyorum cam cıtalarına uygun olsun diye acaba elinizde varmı böyle bir ürün varsa sıze zahmet fıyatı nedır birde krom tompon koruyucu varmı aynı model icin fiyatı nedir varsa çok teşekür ederim saygılar

  42. Ahmet dedi ki:

    Wolkswagen golf 4 ön armayı boyuyomusunuz

    • OTOMODA dedi ki:

      Boyama olarak elimizde mevcut değilll istersenizz far folyoları var o ürünlerinden armanın üzerine uygulama yapabiliriz.

  43. KÖKSAL dedi ki:

    1999 Model 1.6 Honda Euro Civic Bagaja MDF YAPTIRACAĞIM YAPIYORMUSUNUZ FİYAT NEDİR AYNI GÜN TESLİM EDEBİLİRMİSİNİZ?

  44. eren dedi ki:

    Bende kia cerato crdı arkasi kisa olan buna sanruf actirsam ne kadar olur

  45. dsm dedi ki:

    21+1 j9 piramier pejo munibüse koltuk kılıfı dikiyormusunuz fiyatı nedir

  46. kasim dedi ki:

    2013 yeni kasa i20 sis farı lazım acilll olumlu olumsuz yanıtlarsanız sevinirim iyi çalışmalar

  47. caner dedi ki:

    s.a ford escort var bende orjinal sisli tampon ariyorm sizde mevcutnudr ve fiyt nekadar

  48. tgrta dedi ki:

    2007 dacıa logan mcv aracım var kalitelibir ses ve görüntü sistemi kaça çıkar .not kaa-falıklarda monitör olacak.navigasyonda olacak

  49. GODFATHER dedi ki:

    GODFATHER korna var mı? varsa fiyat ne kadar?

  50. ali dedi ki:

    eleman lağzmmı acabaa?

  51. halil dedi ki:

    fiyat listeniz varmı

  52. mehmet dedi ki:

    selamlar.2004 focus comfort um var.cam altına chrom çıta ve gövdedeki çıtaları chrom kaplatmak istiyorum.zahmet olmazsa masrafı ne olur yazabilirmisiniz

  53. mehmet dedi ki:

    ayrıca 2004 focusa ön kol dayama yaptıracağım maliyetini ve zamanını yazabilirmisiniz

    • OTOMODA dedi ki:

      eski kasa focusun orjinal kolçağı bulunmamaktadır. ister iseniz universal olarak kolçak çeşitleri elimizde mevcuttur.

  54. Gokhan Gurel dedi ki:

    selamin aleykum tofas mercekli far elinizde mevcut mu? varsa nekadar?
    iyi calismalar

  55. OTOMODA dedi ki:

    http://dukkanlar.gittigidiyor.com/OTO_MODA_ANKARA/ linkinden güncel fiyatlarımı görebilirsiniz..

  56. emre dedi ki:

    S.a benim şahine 30.k zenor far alacam ne kadar yrdimci olurmusunz

  57. adnan dilaver dedi ki:

    merhaba samsundan yazıyorum sahibinden de vermiş olduğunuz teyp için yazıyorum kapıda ödeme varmı birde enson neolur acaba iyi çalışmalar iyi günler

  58. ahmet dedi ki:

    s.a abi set bağlattım ben sizin orda iki sorum olacak 1 sözünüz vardı geldim tutmadınız 2 benim araç fıorino orjinal teyip var ve 35 cd yaptırdım cd sıktı benim o orjinal teyipe flaş bellek takılacak bir soket yapabilir miyiz? Birde telefondan defalaca aradım çok saçma bi sistem var telefona kimse bakmıyor ve sürekli kaset çalıyor .

  59. MURAT BALTACI dedi ki:

    İYİ GÜNLER, Mercedes Sprinter marka turizm aracıma 1 mikrofon ve arkaya 2 hoparlör taktırmak istiyorum.Araçta orjinal teyp var.Maliyetini bildirirseniz çok sevinirim.Kolaylıklar dilerim.

  60. hayri şenses dedi ki:

    ben oto aksesuar dukkanı acmak ıstıyorum ve de arastıyorum acaba ben oto aksesuarcı acsam sızden mal alabılıyormuyuz toptan da fıyatlar yada lıste alabılırmıyız

  61. Coskun dedi ki:

    Kolay gelsin renault clio 2 hb arac icin kolcak varmi acaba. Birde camlar icin krom cita kaplama yapimi ve maliyeti nedir

  62. alperen dedi ki:

    1998 corolla xei sedan aracım var elinizde bagaj spoıleri varmı fiyatı dedir…montaj yapıyormusunuz..tşk..

    • OTOMODA dedi ki:

      Aracınıza uygun spoiler boyalı şekilde 130,00 TL dir. Montajını firmamızda yaptırabilirsiniz.

  63. ali dedi ki:

    pionerin ses sistemini düzmek isdiyorum aracaıma iyi bir ses sisdeminin her sey dahıl fiyatlarını ögrenebılırmıyım…

  64. fikri dedi ki:

    iyi günler 2000 model clio aracıma kaput deri koruma istiyıorum sizde varmıdır varsa fiyatı nedir ?

  65. ufuk bayraktar dedi ki:

    JVC 1200W Kabinli Bas+2400W Anfi+Amfi Kablo Seti… almak istiyorum kapıda ödeme yapılmıomu acaba?

  66. ahmet dedi ki:

    pioneer höparlörlerin fiyatları tek içinmi geçerli yoksa kutu içinmi yani 2 adet içinmi geçerli

  67. semih dedi ki:

    selamlar
    elimde 2 adet 12cm subwoofer var. Mdf suntadan sesi iyi verebilecek ölçülerde tek bir kabin yaptırmak istiyorum. Fiyat olarak ne civarda tutar ?

  68. MUSTAFA dedi ki:

    s.a abi pejo 206 ya oto teyp taktırmak istıyorum usb girişli olsa yeterli fiyatınız ne kadar cumartesi ya da pazar günü açıkmısınız bir de taksit imkanınınz var mı daha oncede film çektirmiştim zaten

  69. ferhat demirel dedi ki:

    selamun aleykum abi lektıronık bulof varmıı yada nerde bulabılırım bi soylermısın hayırlı işler

    • OTOMODA dedi ki:

      ALEYKÜM SELAM KARDEŞŞŞŞ BLOW ELİMİZDE MEVCUT MONTAJ HARİÇ 165,00 TL DEN VEREBİLİRİZ.
      SAYGILARIMIZLA

  70. Mumtaz dedi ki:

    Slm bana hava filtresi karburatorlu ford escort 1996 1.6cl yuvarlak filtre kazani

  71. koray dedi ki:

    İyi gunler deck çevirici almak istiyorum 2011 accent era var elimde tesisatin herseyi hazir onceden pioneer marka teyp kullaniyodum bozulunca orjinalini takmak zorunda kaldim aracimda anfi subwoofer kablolari herseyi var ürün fiyatı ve montaj nekadara mâl olur ?

    • OTOMODA dedi ki:

      kablo kitleri 25 TL 50 TL ye kadar kablo kitleri mevcut 50 TL Montaj ücret karşılığında aracınıza montajını yapabiliriz. orjinal teybiniz anfi dönüştürücü almanız lazım 30,00 TL DİR.

  72. özgur çarkcı dedi ki:

    abi ben eskişehirden özgur zenon aldım cumartesi .2 takım birisinden ampul yok ardım
    tel.03123943336.acan olmadı..bana döneeseniz 05326527881.

  73. YUNUS EMRE YASEMİN dedi ki:

    sayın yetkili
    jameson js821 nolu oto goruntu sıstemının fiyatı nedir?

    araç tv antenı
    navıgasyon gps antenı ıçınde olmak şartı ıle

    yanı bu sıstemın tum ozellıklerını sorunsuz bır şekılde kullanabılmem ıçın butun malzemerın ıcınde olcak şekılde fıyatı nedır. maıl adresıme maıl atabılırsınız

  74. OTOMODA dedi ki:

    Jameson marka ürün satışımız mevcut değildir. Aracınızın ne olduğunu söylerseniz aracınıza uygunnn oem cihazlarından tavsiye edebiliriz.
    Saygılarımızla
    0312 394 33 36 nolu telefondan bilgi alabilirsiniz

  75. emre dedi ki:

    opel vectra b 98 junyan led li far seti ne kadar şuanki fiyatı…

  76. zafer dedi ki:

    iyi günler…kia cerato 2010 concept aracım var…digital klimalı olan…bu aracıma double din taktırmak istiyorum…tv anteni ve geri görüş kamerası da olacak…..hangi markayı önerirsiniz…ve montaj dahil kaça patlar…teşekkürler.

  77. kerim sırdas dedi ki:

    transporter 2000 model var bende arka tanpon altına krom demır ıstyrum tampon kenarlarına donen bırde arka kaputun ustune kabartma ıstıyorum varmı sızde..

  78. gökmen dedi ki:

    usta merhba bi abim onerdı sızı.. benım unonun tavan komple acılıyo fakat dösemeler hasar görmus ic dösemeyı yaptırmamz yeterlımı yoksa sunroofu mu yenilicez..fiyatlarını ogrenebılırmıym en azından tavana uygun bı dösemenın fıyatı ne kadr olur soylermısınz

  79. yusuf dedi ki:

    Mrb tofaş eski kasa yuvarlak far nikelaj panjur sorucaktım varsa çağrı atın ben arıyorum 05352696839

  80. OLCAY BİRDAL dedi ki:

    Öncelikle selamlar,ARAcım 2006 citroen c4 hb ,ben yan kapı plastık cıtaları krom yapmak istiyorum yada plastıgın uzerıne krom taktırmak,acaba boyle bır aksesuar elinizde mezcutmu

  81. sefa dedi ki:

    Selamun aleyküm kolay gelsin Aracım Tofaş şahin Arka kelebek camlar İçin Pako varmı acaba elinizde varsa fiyatı nedir ?

  82. ismail aşıl dedi ki:

    s.a hangi kargola çalışıosunuz abi

  83. sedat dedi ki:

    Sizde 2005 palio icin bagaj havuzu varmı varsa fiyatı ne kadar

  84. eren karaoğlu dedi ki:

    S.a bende doğan slx var buna ses sistemi dosetmek istiyorum bi takim olarak fiyat verebilirmisiniz. Tesekkurler.

  85. emre dedi ki:

    S.a grds benim şahine panjur yaptrmak istyrum ortasi metal yada plastik çizgili olacak varmi elinizde ne demek istegimi anladinizmii

  86. yakup dedi ki:

    sa sizde fıat tempra karlıkları kac tl den baslıyorr

  87. uğur dedi ki:

    ustam hayırlı pazarlar.kapı altı loqo malzemesı we montajı toplam ne kadara mal olur acaba? bırde amfi fiyatlarınız ne kadardan başlıyor acaba?şimdiden teşekkürler vereceğiniz cewap için.

  88. halil dedi ki:

    Selamin aleykum h4 uyumlu ampul sapkasi bulunurmu sari yada farlarin limon sari yanmasini istiyorum ne yapmam lazim yardimci olursaniz sevinirim iyi calismalar…

  89. Aydın dedi ki:

    Merhabalar, sizden necvox nav multimedia sistemi alsak montaj parası alıyormusunuz?

  90. seyitcan subaşı dedi ki:

    cornnet 2006 model krom full aksesuar (dış) ne kadar montaj hariç

  91. ayhan dedi ki:

    fiat marea 2001 hlx maun kaplama varmı aceba fiyat nedir

  92. nembee dedi ki:

    arkadaşlar merhaba;
    ticaret demek doğruluk demektir. dürüstlük gerektirir. sözünün eri olmayı gerektirir. bir firma bunları kendisine prensip edindiği sürece kalıcıdır. ama sadece malı satana kadar müşteri müşteri olmamalıdır. sonrası dahada önemlidir. Ticaretin olmazsa olması olan kuralıdır sahibinden çalışanına kadar bir müşterinin ne demek olduğunu ilke edinmesi ! bende bir OTOMODA MADURU olarak daha çok şeyler söylemek isterdim fakat bu sözlerimle de çok şeyler anlattığımı düşünüyorum.
    ticaret sadece kapıda durup malı sat parayı cebine koy mantığı değil. MÜŞTERİNİN TA KENDİSİDİR.

  93. Cihan dedi ki:

    Slm 2005 model eski kasa fort focusum var arka bagaja yan şeritlere kapi eşiklerine krom yapmak istiyorum fiatiniz nedir acaba montajini kusursuz yapbilirmasiniz birde kullanacaginiz parcanin markasi nedir

  94. myuks dedi ki:

    selam 2008 mazda 3 hp için cam rüzgarlığı varmı

  95. 06fb0459 dedi ki:

    bu gün yan basamak taktırdım pazarlık bile etmedim modeli göstermeden bana fiyat verildi ancak içime sinmedi yarın degiştirmesini istiycem bakalım nekadar esneflar görücez herkez bişeyler yazmış yarın kalitelerini görücezzz

  96. Emre dedi ki:

    slm roodstar 13 cm mid takımı varmıdır varsa eger ücreti ne kadardır kargoyla beraber ne kadardır maile atablirsinz cevabı ve 2006 dacıa logan cam rüzgarlıkları bunların fiyatları şimdiden teşekkr ederim

  97. seyit çavdar dedi ki:

    araç kaplama yada folyo işi yapıyormusunuz ??? fiyatlar konusunda bilgi alabilirmiyiz ???

  98. Serkan dedi ki:

    s.a abi benim toyoyta corollam var araca cam filmi,koltuk kılıfı,alarm,usb li teyip bide ufak tefek aksesuar parçası almak istiyorum toplam bi fiyat alabilirmiyim.Ödeme kredi kartıyla yapılcaktır taksit imkanınız varmı teşekkürler..

  99. metin can dedi ki:

    Slm benim 2004 focus comfort arabam var ön camin sağ öndeki plastik takilirken takma yeri kirilmiş elinizde varmi

  100. berk dedi ki:

    pazar günleri açıkmı bilgi alabilirmiyim?

  101. metin can dedi ki:

    Slm benim 2004 ford focus comfortum var sag ön cam izgarasi plastik aksam yani tam orurmuyor bir parcasi kirilmiş bu yüzden sağ önden su aliyor.elinizde varmi varsa fiyati nekadar birde çikma olursa daha iyi olur çikmanin fiyati nedir.

  102. sinan görgülü dedi ki:

    1100 vatlık jbl bas 600 vatlık 4 pineer birde 3500 lük amfi fiyatının toplamı kaç lira olur

  103. BUGRA dedi ki:

    Slm abi bende 1993 model şahin var 10000k xenon kit taktıracam garantli xenon fiyatını öğrenebilirmiyim

  104. BUGRA dedi ki:

    Abi sislere takılaçak

  105. PALA dedi ki:

    S.A 1993 MODEL ŞAHİNİM VAR ÖZEL DİKİM ORTAPEDİK DERİ VEYA VİNDEKS KOLTUK DÖŞEMESİ KAÇ LİRA DIR TEŞEKKÜRLER. İYİ ÇALIŞMALAR

  106. mustafa dedi ki:

    golf 7 sisfarı altı nikelaj kaplama mevcutmu elinizde

  107. osman dedi ki:

    merhabalar 2010 model ford focus aracıma navımex marka navıgasyonlu görüntü sistemi taktırmak istiyorum einizde mevcutmu montaj dahil ücret öğrenebilirmiyim

  108. e30 cum ankara dedi ki:

    abi bende e30 var buna ses sistemini ne kadara döşersin bi bilgi ver

  109. Yiğit Muammer Kiraz dedi ki:

    Sa. Abi ben maminin yeğni sizde Ford Focus 2013 model turuncu park varmı abi 🙂 Turuncu yoksa baska renk fark etmez

  110. bilal e30 dedi ki:

    opel 1,7 comfort var bende karlık , bi-zenon ,1m cam filmi , tazmanya ,spor amortsor bide 2 tane basık opel stıkırları toplam kaç para ? ucuza yaparsan sevinirim çünkü bi yerde toplam 580 TL ye buldum

  111. yasin usta dedi ki:

    opel 1,7 comfort var bende karlık , bi-zenon ,1m cam filmi , tazmanya ,spor amortsor bide 2 tane basık opel stıkırları toplam kaç para ? ucuza yaparsan sevinirim çünkü bi yerde toplam 580 TL ye buldum ???

  112. FİKRET ÖZKAYA dedi ki:

    2013 model fiat lineam var bagaj üzerine spoylor koymak istiyorum.elinizde varmı.ne kadar. teşekkürler..

    ön cam hariç 5 cam filmi ne kadar tutar.garantisi varmı-

  113. Mustafa dedi ki:

    Selamın aleyküm öncelikle hayırlı işler .
    Honda civic 2008 model Park sensörü + Cam filmi + Sustalı anahtar + amerikan park + egzoz nikelajı + hava filitresi Totalde ne kadara olur tahmini ve taksit imkanınız var mı yardımcı olursanız sevinirim

  114. Kemal dedi ki:

    xetec 172.5 5 kanal anfi
    2 çift pioneer 6×9 400w oval hoparlör
    poneer 180w 10cm hoparlör
    jbl 1000w woofer

    bunlar elinizde mevcutmu? mevcutsa toplam fiyatı nedir??

  115. YUNUS dedi ki:

    Kardeşim kolay gelsin 124 kasa mercedes sütyeni varmı ? teşekkürler……..

  116. ahmet dedi ki:

    çok güzel biyer her aksesuar dan var ve her renginden

  117. hasip dedi ki:

    slm aleyküm
    jbl 508 compenant
    ınfinity 6500 cx
    hed kutu bas ( veya 38 lik kicker kutu bas )
    jameson js 96 doble dın Fiyatlarını veririseniz almak isterim tesekkürler.

  118. k.maraş elbistan DAĞLI dedi ki:

    cok ilgili cok kaliteli bir işlem oldu teşekkür ederim:)

  119. yusuf dedi ki:

    Bende 2003 model Doblo war yanlara marspiyel yaptirmak istiyorum fiyat ne olur bide montaj suresi ne kadar surer fiyat ve zaman alabilirmiyim

  120. hasan dedi ki:

    2000 model şahin aldım arabada şuan bi jant bile yok orjınal jantı var araba temiz ona full iç dış en güzel modofiye kaça maal olur öğrenebilirmyim akla gelebilcek bütün aksesuarlardan olucak aracta

  121. özkan dedi ki:

    cumartesı pazar kaca kadar acıksınız

  122. ahmet yılmaz dedi ki:

    ben geçen hafta anahtarlık aldım 5tl hemde plastik çok çeşit var ama pahalı

  123. Yiğit dedi ki:

    Honda Civic 1997 model kare sis camı var mı

  124. apduraman tan dedi ki:

    yaptıracağınız işte işçilik bedelini öğrenmeden hareket etmeyin timur fena öpüyor hatta ss

  125. hakan.............. dedi ki:

    Merhaba benim opel merivam var buna cam filmi cektirmek istiyorum fiyati ne kadar olur bide bunlarda 3-2-1 diye zannediyorum fiyat farki varmi arkalar 3 sofor mahali 2 olursa ne olur

  126. Ali dedi ki:

    2005 kango kılıf varmı kaç tl

  127. Berkay dedi ki:

    Oto kirpik bulunur mu acaba ?

  128. Ahmet Yüzdemir dedi ki:

    Bizim Transporter vardı aksesuar yaptırmıştık T5 Spoylerla Ön panjur geliçekti en kısa sürede ne zaman gelir..?

  129. ferhat dedi ki:

    bmw 3.20 e46 2005 ben buna ses sistemi yaptırmak istiyuorum dokunmatik ekran ve hoparlör fiyatlar nasıl acaba

  130. mert dedi ki:

    1998 model dogan slx se navigasyonlu tep takılır mı ve nekadar malolur

  131. serkan dedi ki:

    Arkadaşlar paranızı çöpte bulduysanız gidin buraya ben bukadar kötü iş bilmedik bi yer görmedim emin olun gidince anlarsanız fiyatlar internette böyle oraya gidince piyasanın üstünde fiyat söylüyolar herkes anlının terini emeğinin karşılığını böyle adamlara yedirmemeli

  132. gokhan dedi ki:

    Slm 2001 opel vecta b kasa cam ruzgarligi ve göğüs maun kaplama varmi ne kadar.simdiden tskrler

  133. Gürol dedi ki:

    Boschman 2300Watt 4x90W RMS

    acaba bunun gri rengi var mı… Arabaya uyumlu.

    Teşekkür ederim….

    İyi çalışmalar

  134. adnan dedi ki:

    selam 2004 partner üst çıta takımı fiyatları ne kadardır hem yük hemde süs amaçlı vidalı birde partner iç döşeme fiyatı sorucaktım orjinali çok iyi durumda koruması amaçlı yardımcı olabilirseniz sevinirim kolay gelsin.

  135. kezban dedi ki:

    adam tam üç kağıtcı.müşteri anlayışı sıfır.kafası kel olan kapıda bekleyen kişi.başka tunngci mi yok kafanıza göre takılın moda kendine moda.benı kazıkladığı için +arızayı beceremeyip sadece baktı diye fuzulı para aldığı için hakkımı helal etmiyorum.haram olsun

  136. İbrahim dedi ki:

    merhaba motosikletime mavi xenon almak istiyorum fiyat nedir acaba?

  137. Necip Beydogan dedi ki:

    1 ay once taktırdıqım ses sistemı dun gece gezerken anfidekı yeşil ısık bırden kırmızıya dondu . kutu bas ve hoporlerden ses gelmıyor artık … ne yapmamız lazım

  138. Bilal dedi ki:

    slm. bende 2014 model comfortline golf7 var. mevcut teybini (multimedya navigasyon) özellikli teyiple degistirmek istiyorum. elinizde varmı. birde bu teyip benim aracımla birebir uyum saglarmı benim aracımda (CAR) isimli tuşla aracın tüm özelliklerine ulaşabiliyorum sizdekide böylemi… marka model ve fiyatı ögrenebilirmiyim. NOT: tek parça teyp istıyorum. SAYGILAR.

  139. mustafa dedi ki:

    Benim arabam peugeot partner origin arabama uygun sabit montajlı navigasyon dvd tv sistemi varmı? Var ise kaça malolur? Nasıl bir model resmini gönderebilirseniz sevinirim.

  140. bero dedi ki:

    hyundai elantra 2013 model için aksesuarlarınız var mı? mesela bagaj spoiler . arka cam üstü spoiler. led ışıklı kapı eşiği? kapı kolu ledleri cam rüzgarlıgı? krom cam cerceve cıtası bagaj cıtası vs

  141. ramazan dedi ki:

    2005:honda crv spoiler varmi

  142. Bilal dedi ki:

    lütfen msjıma cvp verirmisiniz. duruma göre sipariş geçecemde.

  143. Murat BALAKAR dedi ki:

    Öncelikle iyi çalışmalar Hyundai i20 jump aracım var 2014 model sis farı taktırmak istiyorum neye mal olur bize kolay gelsin

  144. onur dedi ki:

    bugune kadr yaptıgım alısverişde hiç bir sıkıntı yasamadım herşey istediğim gibi ve daha iyi si olarak geldi diyebilirim 😉 ilgi ve alakanız için teşekkkürlerimi we saygılarımı sunuyorum yolunuz bahtınız cık olsun….. ( ben birde kumandalı ac kapama egsoz lacam fiyatı nedir acaba öğrenebilirmiyim şimdiden teşekkürler

  145. veli dedi ki:

    Doğan slx iç dizayn komple krem tavan döşemeler direksiyon göğüs vs.hepsi fiyat vere bilirmisiniz tesekkurler

  146. erdem aksoy dedi ki:

    Oncelikle bu yerden alisveris yapmayin birincisi cok kazik ikinci biri 30 diyor kasada tumicin bey 50 diye hesap yapiyor anlayamazsiniz uc urunu alana kadar iyi arizami yapti cok yogunuz bugun git yarin gel aldigin urun yuzunden rezil oluyorsun bence isletme sahibi olacak timucin bey oncelikle musteri memnuniyetini sagla ikincisi elemanlarin sanki zorla is yaptiriyormuscasina is yapmasin son alarak bir gun reklamlariniza katilirsam eger sizi orda anlatcam yazik parayla insan boyle rezil olurmus ve olduk. Yaziklarr olsun

  147. Burak dedi ki:

    Opel astra g kasa kapı altı opel logosu varmı elinizde ?

  148. Şeref Özdemir dedi ki:

    selam ustam . Bende 96 doğan slx var ben aracıma blow takmak istiyorum bu sistem sizde varmi varsa fiyati nedir abi

  149. ahmet necip dedi ki:

    Gencler sakin buraya gitmeyin parayi alana kadar abi abi cekiyolar 2 gun sonra sikinti ciktiginda bi ara ugra yapariz diyolar bunlar esnaf degil sahtekar yaziklar olsun boyle kurulusa

  150. Tarık dedi ki:

    Dacıa dokker jant kapağı var mıdır 1 ocakta açıkmısınız

  151. suat dedi ki:

    Bugün oto modadan 3adet havuz paspas almıştım 2 adet passat için 1 adet jetta için esnafliginiz 10 numara bu güler yüzünüzü hiç kayıp etmeyin lutfen

  152. ersin dedi ki:

    Telefonlara kimse bakmıyor

  153. ersin dedi ki:

    Tofas katlanır ayna montaj dahil ne kadar

  154. fahri duman dedi ki:

    abe bana 2011 model transportr t 5 teyp mekanizması lazım sizi aradım ulaşamadım bana pazartesi dönerseniz sevinirim
    05467200072 fahri duman

  155. Mehmet dedi ki:

    Merhaba, Ford Mondeo 97 model araca 4 cam rüzgarlığı var mı elinizde? teşekkürle

  156. Bekircan dedi ki:

    selam aleyküm 1996 model opel astram var arkadaki haporlor konulan panel yok varmı acaba

  157. Abdullah dedi ki:

    ford transit 12+1 kılıfların fıyatı ne kadar

  158. burak dedi ki:

    Iyi gunler kolay gelsin 2006 woswogemn jetta arabamiz var görüntü sistemi yaptrcz arka iki koltuga monitör birde arabanin göbegine duble teyp ne kadara mail olur. Tahmini

  159. koray dedi ki:

    S’a ben erzincandan benimm opelim var 2001model karsilama takmak istiyorum yani flow nome elinizde varmi fiyat nedir

  160. müslüm özkan dedi ki:

    merhaba .2005 toyota aracım için araç önü kayıt yapabilen ve geri ğörüş kamerası da takılarak kullanacağım bir kayıt kameranız varmıdır ve fiyatı nedir bilgi verirmisiniz teşekür ler. 05053271230

  161. sezer dedi ki:

    İyi günler kolay gelsin. D1 spec kırmızı bijon varmidir ? Fiyatı ne kadar ?

  162. serhat dedi ki:

    s.a e30 kule gergisi varmı varsa fiyat alabilirmiyim

  163. erkan dedi ki:

    simato bigtube varmı fiyat

  164. kahvecioğlu oto dedi ki:

    zonguldaktan yazıyorum 10 000 tl mal lazım aanlaşmalı kargo veya anbarınız varmı

  165. hüseyin dedi ki:

    allah bunların eline kimseyi düşürmesin 2000 tl para harcadım geçenlerde plaka nikelajı düştü gittim almaya 15 tl para istiyorlar ne garantisi yalan dolan inanmayın arkadaşlar sahtekar bunlar dükkanda işçilik çok kötü hiç memnun kalmadım ve bu satten sonrada gitmem dükkanlarına

    bu arada esnaflıkdan eser yok asık surat ve konuşmayı bilmeyen elemanlar ve hepside terbiyesizzzzz

  166. ali erbaş dedi ki:

    Bugun 2 hoperlör 2 teyip taktirdim teyibin sesi gtti pazr gunleri aCiksaniz gelip kontrolunu yaptirmak istiorum

  167. EMRE KURT dedi ki:

    ABI SIZDE TOFAŞTAKI DIREKSİYONDAKİ T VARMI FIYAT NE 3000w woofer VARMI NE KADAR PIONEER

  168. OTO MODA dedi ki:

    Firmamızla ilgili istek görüş ve şikayetlerinizi facebook otomoda sayfasını takip ederekte iletebilirsiniz.

  169. oguz dedi ki:

    1996 Hyundai elantra cam ruzgarligi bulunurmu acaba?

  170. erdem dedi ki:

    toptan satış yapıyormusunuz?

  171. halil dedi ki:

    2008 model golf 5 aracıma bende önceki sahibi tarafından nikelajlı paslanmaz cam çıtası uygulanmış ve o da zamanla deforme olduğu için görüntüsü bozulmuştur nikelajlı ve nikelaj sız cam fitil lastiği var mıdır. varsa fiyatı ve teminini yapabilir misiniz.?

  172. aykut dedi ki:

    s.a hayırlı satışlar tofaş için spor direksiyon yeni çıkan modeli en küüçük olanlar göbeğiyle birlikte fiyatı nedir öğrenebilirmiyim

  173. erdogan dedi ki:

    beyler bana mercedes 210 kasa arka lambalar led li olacak varmi ne kadar tutar slm

  174. Sercan dedi ki:

    Selamın aleyküm 2013 grande puntom var buna bufola yada farklı bır deri döşeme istiyorum elîniZde varmı bole bı şe aracıma farklılık yartacak şık bişe istıyorum varsa maksımum fıyat alabılırmıyım ona gore gelmek istiyorum montaj dahıl fıyat ıstıyorum

  175. Fiat Marea Brava dedi ki:

    Orjinal sis fari yapiyormusunuz.

  176. faruk dedi ki:

    sa tofaş için mor stop camı varmı elinizde varsa fıyatı ne kadar anakara dısına kargo yapıyormusunuz

  177. tamer dedi ki:

    Slm ben ankara dan taner sizde araba alti isikli llogolardan varmi

  178. özkan yıldız dedi ki:

    Kolay gelsin 2014 model i 30 için kolçak ne kadar araç içi krem rengi fiyatı ne kadar.Tşk ederim kolay gelsin

  179. VOLKAN GÜNGÖR dedi ki:

    İYİ GÜNLER 2003 PALIO ARACIMA KULE GERGİSİ ARIYORUM EİNİZDE MEVCUTMU YOKSADA NERDEN TEMİN EDEBİLİRİM

  180. fatihyazgan dedi ki:

    2011 citroen c4 mdel araç ön tampon lip bulunur mu

  181. Tolga han dedi ki:

    Slm. 97 model carina gogusluk yani teyp ile klimanin oldugu yer cok yipranmis.bunu degistirmek istiyorum sizde buulunurmu yoksa nereden tedarik edebilirim yardimci olursaniz sevinirim

  182. Polat dedi ki:

    S.a otomoda palio icin ön pandizot ceplik yapiyor musunuz?fiyat nedir?

  183. İsmail Aşçı dedi ki:

    2010 model partner origin combi marka araca ön far koruma ızgarası lazım. Varsa fiyatını öğrenmek istiyorum.

  184. volkan dedi ki:

    uzaktan calıstırma modulunuz varmı start stop varsa fıyat nedır

  185. taner dedi ki:

    1996 model bmw 520i aracım var 18 jant var üstünde lastikler değişecek araç tertemiz o modelde bi araca yapılması gereken tüm modifiyeyi yaptırmak istiyorum ortalama ne fiyat tutar acaba motor iç dış aksam komple olmak şartıyla ve kaç gün sğrer uygun olursa aracımı bırakıcam cevap bekliyorum

  186. Gokay dedi ki:

    Radyo reklamlarina inanip giden arkadaslar bende oyle gittimbiyidir dedim ve gittim gitmez olsaydim hersey alana kadar.satis sonrasi hizmet yok garanti fln hikaye mali sattiktan sonra tanimazlar cam filminden tut elektronik montaja kadar bes para etmez urunu al 2 gun snra git ilgi alaka yok paraniza yazik etmeyin hakkimda haram olsun otomada ya

  187. Eyüp dedi ki:

    2011 model ford focus (focus II) confort modele tam uyumlu navigasyonlu multi medya sistemi var mı elinizde varsa fiyatı ve modellerini verebilir misiniz…

  188. serkan dedi ki:

    2004 model ford focus uyumlu navigasyonlu multi medya oto teyp varmı modelleri ve fiyaatlarını yazarmısınız resimli

  189. veziroglu dedi ki:

    sprinter 315 minübüs koltuk kılıfı varsa alıcam..lütfen yardımcı olurmusunuz

  190. hüseyin dedi ki:

    kardeş benım doğan arbam var on kaput tavan bagaj kapağı kaplama ne kadar fiyatını yazarsan sevinirim hemen yaptırcam

  191. baybars dedi ki:

    140 tl ye araba kılıfımı olur yahu ben 31.12.2015 tarihinde kılıf 65tl. takması 20tl toplam 85 tl ye mal oldu mis gibide yaptı 140 çoook para kardeşimmm

  192. ahmet dedi ki:

    2004 seat cordoba peluşu sizde bulunur mu acaba…

  193. İbrahim dedi ki:

    FORD TAUNUS DİZİYORUZ,KULE GERGİSİNE İHTİYACIM VAR. SİZDEN TEMİN EDEBİLİRMİYİM YADA ÖLÇÜLERE GÖRE YAPAN YER VAR MI?

  194. hakan dedi ki:

    Arkadaslar oto moda çeşit olarak cesit bol her arac icin istediginizi bulabilirsiniz. Fakat işcilik 0 timur bey elinden geldigince herkese yardimci olmaya calisiyor fakat yetmiyor yogun bir iş yeri evet biraz pahalı ben gecen hafta nikalajkrom kaplama yaptirdim cam citalarin kromlari 2 gun sonra düştü. Bi arkadasimi gonderdim pejo 206 adam 1600 tl para harcamis arabasina aet dosenmis kapi panzolatlarin butun tirnaklarini kirmislar oyle birakmislar ve takir takir ses geliyor ampul taktirmis takarken silgeclerin su deposunu kirmislar sonra hallderiz deyip gondermisler aracin her yerine nikalaj krom yaptirmis yolda kapi citalrindaki krom tirnaklarindan atmis zaten takarken kirmis tirnaklari yani iscilik 0 arkadsada uzuldum mwhcup dustum panzolatin icine koydugu hoporlerin vidalarini eksij atmis takirdi yapiyo simdi yazik gunah herkes oto nado gibi kolay kazanmiyo parayi Allahima havele ediyorum bi insan bi kere aaldanir gun gelecek musteri bulamayacaklar ve bu olay bu aksam oldu arkads arayip senin gonderdifin tavsiye ettifin yerin marifetleri die

  195. Ahmet becit dedi ki:

    2001 model vectra b aracım için orjinal ön hoparlör varmadır varsa fiyat verebilirmisiniz lütfen

  196. yunus dedi ki:

    2006 leon koltuk kılıfı varmı araca gore dikim yapıyormusunuz

  197. ferhat dedi ki:

    95 sahin s var yuksek göğüs arıyorum

  198. Harun coskun dedi ki:

    Selamin aleykum timur abi angel halkanin cifti ne kadar akrilik mavi

  199. erel kircan dedi ki:

    selamlar m30 bmv uygun kilif cesitleri varmi? fiyati nedir saygilarimla hayirli isler

  200. Kemal Avcı dedi ki:

    ustam merhaba döşeme takımıyormusun 1998 ford escort 4 kapı döşemesi yapımı ve tavan döşemesi yapımı kaça malolur.

  201. HULYA dedi ki:

    telefon numaranıza uluşılamıyor 312 3943336
    saatlerce arıyorum hep meşgul ilgilenirseniz sevinirim

  202. Halit dedi ki:

    Abi sahin 1.4 tofas direksiyonu kac tl?

  203. Azevv dedi ki:

    Aradim telefonda siparis aldm ve iki gun sonra urunu taktirmaya gttim ve tam bir fiyasko tamam ufak tefek urunler alip orda montaj yaptrmazsaniz siknti yok ama montajimi yaptrdm odemeye gelince bana verdikleri fiyatin cok uzerinde bi para istediler yarim saat anlattm bama verdiginiz fiyat bu diye ama adam hicbir sekilde kabul etmedi gozunu tam bir para hirsi burumus biraz daha israr etmes nerdeyse dovecekti beni hic esnaf ahlaki yok adamda bunu yapanda is yeri sahibi yaziklar olsun…

  204. tayyip yılmaz dedi ki:

    12 wolt parmak led tanesi ne kadar 35 tane alsak fiyat ne olur

  205. ahmet albayrak dedi ki:

    Ford Uyumlu Navigasyonlu Multimedia OEM Teyp Navix NVX 5500 MKV sistemini Fort Mondeo 2007 model otomatik fites aracıma monta ettirmek istiyorum. Uygunmudur. Uygun ise işçilik fiyatı ne kadar olur.

  206. Bülent dedi ki:

    Peugeot 508 4 cam için krom cam çıtası yaptırmak istiyorum. Siz yapıyor musunuz? Fiyat verir misiniz?

  207. Adem ELBE dedi ki:

    Aracım 2001 Vectra B cdx makyajlı kasa.Konsol aydınlatmalarını led yaptırmak istiyorum.Gösterge paneli,butonlar vites ve klima aydınlatmaları,ayrıca bu aydınlatmalara uyumlu in-dash mplayer taktırmak istiyorum.Ücret ve süre bilgilendirmesi yapar mısınız?

  208. Erdal dedi ki:

    İyi günler. 2004 model clio hb aracıma orjinal plastik spoiler arıyorum. 5536406578

  209. ayhan çırnık dedi ki:

    1997 model vectra cd ne gibi modifiye yapabiliriz vede maliyeti bize ne olur yaptırmak istiyorum 0532 137 66 67

  210. arif dedi ki:

    98 model opel astra hareketli anteni mevcutmudur?fiyatı ne kadar dır?montajı nı yapıyormusunuz?tşkl hayırlı işler

  211. Ahmet dedi ki:

    Hayirli isler tofas sahinin arka spoyler ve arka tampon uzatmasi mevcutmu elinizde.

  212. Murat dedi ki:

    İyi günler, 2007 Audi A4 kol dayaması ve orta konsol (gri renkte) bulunurmu ?

  213. Şevket Başel dedi ki:

    Crafter servis aracına ışıklı kapı eşigi varmı varsa kaç parça ve ücreti ne kadar

  214. Mesut demirez dedi ki:

    Slm eskı kasa dogan icin arac tavan üstü bagaj varmı fiyatı ne kadar 05385405754

  215. Kayhan dedi ki:

    Yeni kasa Tiguan’a göre navigasyon müzik sistemi var mı?

  216. Evren dedi ki:

    Kardeşim hayırlı işler çankiri dan geleceğim linea koltuğa bağlanan kolçak tan varmı fiyatı nedir orijinal modellerde var

  217. Koray dedi ki:

    Iyi gunler 2013 yeni kasa fiesta icin sis fari takiyormusunuz bide bunu calismasi icin actirmakmi ne gerekiyormus o isi halledebiliyormusunuz

  218. cengiz inan dedi ki:

    merhaba 2008 fort focus 1.6 TDCi kaput Çıtası Nikelajı varmı varsa fiyatı ne kadar takılmasıyla birlikte ne kadar olur bilgi veririseniz sevinirim

  219. Adem dedi ki:

    iyi günler hayırlı işler.fiat marea aracıma tavan kaplama yaptırmak istiyorum masrafı nedir.ayrıca göğüs,vites ve el freninede maun kaplama yaptırcam masrafı ne olur

  220. Emrah dedi ki:

    Sa abi bende fiat albea sole var abi arabamin ustunde orjinal cd teyp var ben onu degistirmek istiyorum soyle ekranli usb,cd,aux girisi olan bi teyp almak istiyorum sizden bir fiyat alabilirmiyim bide pazar gunleri kactan kaca kadar aciksiniz tesekkurler.

  221. Mustafa Kesgin dedi ki:

    1999 model hyundai elentra cam rüzgarlığı var mı

  222. Akan ucay dedi ki:

    Merhaba mercedes vito ledli ön amblem bulunurmu sizde ?

  223. Öztürk dedi ki:

    2011 symbol authentique Kolçak var mı elinizde kolcagın alt bağlantı yeri demir şeklinde olacak

  224. Cihan dedi ki:

    Bende ford transit var Ön buyuk cam haric film cektircem
    Fiyat olarak belirtirmisiniz kalitesine gore.

  225. mustafa dedi ki:

    ınanın bır suru aracıma aksesuar alacaktım yorumları okuyunca vazgectım tıcarette durusluk herseyden once gelır BOSCH ne demıs musterı kaybetmektense para kaybetmeyı tercıh ederım

  226. Ramazan dallıoğlu dedi ki:

    1998 elentra cam rüzgarlığı varmıdır acaba

  227. Tuncay dedi ki:

    Yanlız ben teşekkür edemiyorum Mercedes siprenter andıroit Teyip aldım navigasyon kartı çıkmadı

  228. veysel dedi ki:

    bmw 1991 e34 arka cam pandizot sizde bulunurmu.iyi calismalar

  229. Astra J dedi ki:

    Alarm taktırmak için gittm. Astra J ile uyumlu alarm var mı dedim? Var dediler. 300 TL ödedim. Neyse montaj için gittim. Aracın elektrik kısmını açtı. 2 saat gitti geldi. Gitti geldi. Başka işlerle uğraştı. Sonra buna uyumlu değil alarm dedi. Madem öyle baştan söylesene. Aracın elektrik kısmını açtılar. Yazıktır ya. Para iadesi de yapmadılar. Sakın gitmeyin. Aman uzak durun bu firmadan.

  230. Ahmet dedi ki:

    Yorumları okuyunca vazgeçtim alışveriş yapmaktan.

  231. Burakkk dedi ki:

    Selamın aleyküm 94 şahin var bende katlanır ayna takmaya düşünüyorum sizde varmıdır ? Fiyatı Nedir ? Montajı siz yapıyo musunuz fiyata dahil mi bide nasıl oluyor onlar alarm kumandaya mi bağlanıyorsunuz yoksa başka bi sistemi mi var

  232. Hasan dedi ki:

    Selamınaleykum maun kaplama varmı elinizde 2004 polo için karbon desenli olan varsa fiyatı nekadar

  233. Tayfun dedi ki:

    S a abi 94 flas var yan marspiyer vede arka ya isikli stoper ne kadar tutar kolay gelsinn

Firma hakkında yorum yapın.